Kırmızı Yüz Tedavisi

KIRMIZI YÜZ TEDAVİSİ

KIMIZI YÜZ NEDİR ?

Kırmızı yüz bazen sağlık işareti olarak algılansa da bazen kırmızı yüzü olanları çok rahatsız eden bir durum olarak karşımıza çıkar. Kırmızı yüz problemi bir kozmetik sorun olarak algılansada bazen bir hastalığın belirtisi olarakta karşımıza çıkabilir.

Kırmızı yüz  çok kişinin rahatsız olduğu cilt problemlerinden birisidir. Bazı insanlarda kalıcı olarak kırmızı yüz varken bazende ;yanma ve kaşıntı hissi ile birlikte sıklıkla stres, egzersiz, heyecan anında yüzde kızarmalar olabilir. Yani kırmızı yüz hem bir sağlık sorunu  hem de sosyal bir problemdir .Bu durumun nedeni çoğu zaman genetik yani yapısaldır. Genetik olarak derideki damarlanmanın yoğun olmasından kaynaklanır. Bazen bu damarların geçirgenliğinin artması, damarlarda genişlemeye neden olan soğuk-sıcak ortamlar, güneş, egzersiz, stres, alkol, baharatlı acılı soslu yiyeceklerin aşırı tüketilmesi, kortizonlu kremlerin kontrolsüz kullanımı kırmızı yüze neden olabilir.

KIRMIZI YÜZ NEDEN OLUR ?

Kırmızı yüze neden olan bazı cilt hastalıkları vardır. Bunlardan en sık gördüğümüz yağlı egzama diye de bilinen seboreik dermatitdir.  Seboreik dermatit saçlı deri yüz ve göğüs bölgesini tutan stresle tetiklenen bir egzamadır.

Bir diğer kırmızı yüz nedeni ise ;halk arasında gül hastalığı olarak da bilinen Akne Rozasea'dır (roza hastalığı). Gül hastalığı-roza hastalığı  kronik ve zaman zaman ataklar ile seyreden bir hastalıktır. Önceleri hafif kızarıklık ve damarlarda belirginleşmeler olurken zamanla sivilce benzeri lezyonlar oluşmaya başlar. Hastalığın asıl nedeninin damarsal aşırı reaksiyon olduğu düşünülmektedir. Bu hastaların ciltlerinde bazı maya ve mantarlar da tespit edilebilmektedir. Rozasea hastalığı stres, aşırı egzersiz, aşırı sıcak çay ve kahve içilmesi, çikolata, baharatlı gıdalar ve alkolün aşırı tüketilmesi, ani sıcak soğuk hava değişimleri ile artar.

ÖZETLE YÜZ KIZARMASI NEDENLERİ NELERDİR ?

Genetik yapısal olarak kırmızı yüz

Yüzdeki kılcal damar çatlakları

Akne rozasea-roza hastalığı-gül hastalığı

Seboreik dermatit

Allerjik nedenler-yüzde egzemalar

Diyabet

Kullanılan bazı ilaçlar

Oda sıcaklığındaki değişiklikler

Aşı ve sıcak baharatlı acılı soslu yiyecekler

Alkol kullanımı

Karsinoid sendrom

KIRMIZI YÜZ TEDAVİSİ

Kırmızı yüz tedavisi için hastalar ; kırmızı yüz için en etkili krem nedir ? diye sorarlar. Elimizde çok sayıda krem var ancak kırmızı yüz krem,serum yada maskelerle tedavi edilemeyen bir durumdur. Önce kırmızı yüze neden olan sebep bulunup; sebebe yönelik tedavi yapılması en doğru yoldur. Lazer tedavileri de elimizde en etkili kırmızı yüz semptomlarını tedavi edebildiğimiz yoldur. Özellikle altıniğne radyofrekans lazer ile hem akne rozasea-roza hastalığı –gül hastalığı hem yüzdeki kılcal damar çatlakları hem de kırmızı yüz başarılı bir şekilde tedavi ediyoruz.

KIRMIZI YÜZ TEDAVİSİ FİYAT BİLGİSİ

Kırmızı yüz lazerle tedavisi fiyat bilgisi için 02122155499 dan bize ulaşabilirsiniz.