Çatlak Tedavisi

ÇATLAK NEDİR ? ÇATLAK NEDEN OLUR ?

Çatlak vücudumuzda yer yer özellikle karın, meme etrafı, kalçalar, diz arkaları, kol içleri, bacak içlerinde görülen lineer çizgilenmelerdir. En sık genetik yatkınlık yani yapısal nedenlerle oluşur. Çatlak gelişimine genetik eğilimi ola kişilerde gebelik dönemi,aşırı kilo alıp verme,çocuklarda ergenkil döneminde hızla uzama gibi sebeplerle çatlak olabilir.

Çatlak bir hastalık değildir. Kozmetik bir sorundur. Özellikle bazı kadınlar çatlaklarından görsel olarak çok rahatsız olabilmektedirler.

ÇATLAK TEDAVİ YÖNTEMLERİ

FRAKSİYONEL LAZER İLE ÇATLAK TEDAVİSİ

Fraksiyonel lazer çatlak bölgesinde üstteki deriyi soyarak ve orta dermisten yoğub kolajen sentezini çok güçlü bir şekilde uyararak yeniden yapılanma ve tamir mekanizmasını uyararak etkili bir çatlak tedavsi sağlar.

ALTINİĞNE RADYOFREAKANS LAZER İLE ÇATLAK TEDAVİSİ

Altıniğne lazer yönteminde yine deri altındaki fibroblastlar uyarılarak kolajen sentezi uyarılarak çatlak tedavisinde oldukça başarılı sonuçlar almaktayız. Ben çatlak tedavisinde altıniğne lazer ve fraksiyonel lazer sistemlerini genellikle birlikte kullanarak çok daha başarılı sonuçlar alıyoruz.

KİMYASAL PEELİNG YÖNTEMİ İLE ÇATLAK TEDAVİSİ

Yoğun kimayasal peeling tedavileri çatlak bölgesine uygulandığında dokuların sıkılaşmasını sağlar ve orta dermiste kolajen sentezini artırarak oldukça etkili bir çatlak tedavis yapar. Kimyasal peeling yapılan alan peeling etkisiyle soyulur ve alttan oldukça sağlam ve yepyeni genç ve diri bir deri oluşur.

PRP İLE ÇATLAK TEDAVİSİ

Çatlak tedavisinde lazer uygulamalarından sonra PRP uygulaması ile yoğun bir doku yenilenmesi, yeniden yapılanma ,derinin tamir mekanizmaları harekete geçirilerek en etkili şekilde çatlak tedavisi yapmaya çalışıyoruz.

MEZOTERAPİ İLE ÇATLAK TEDAVİSİ

Yine çoğunlukla lazer tedavileri ile combine olarak yada tek başına mezoterapi ile orta deriye kolajen sentezini artıran; içerisinde yoğun hyaluronik asit, aminoasitler, peptidler,vitaminler bulunan karışımı enjekte ediyoruz. Bu sayede en etkili şekilde mezoterapilerle de çatlak tedevisi yapıyoruz. Tüm bu yöntemlerde çatlak düzelip tedavi olurken aynı zamanda uygulama yapılan çatlak bölgesindeki deride gençleşme ve dirileşme de belirgin bir şekilde görülür.

KÖK HÜCRE TEDAVİSİ İLE ÇATLAK TEDAVSİ

Kök hücre tedavisi de tek başına yada fraksiyonel lazer ve altıniğne radyofrekans lazer uygulamaları ile kombine edilerek uygulanabilir. Vucudun sağlam bir yerinden alınan doku örnekleri özel bir sistemden gçirilerek santrifüj edilir. Santrifüj edildikten sonra elde edilen kök hücreler çatlak olan bölgelere enjekte edilir. Bu işlem ile lazer kombinasyonları ile çok başarılı sonuçlar almaktayız.

ÇATLAK KREMİ GERÇEKTEN İŞE YARARMI ?

Bana en sık sorulan sorulardan biri en iyi çatlak kremi nedir ? Gerçete çatlak kremleri çatlak tedavisinde çok etkili değillerdir. İşlemlere destek olarak çatlak kremleri önerilebilirler. Ancak çatlak oluşmasının önlemede özellikle gebelik döneminde çatlak kremi kullanmak oldukça faydalıdır. Özellikle gebelikte çatlak oluşma riski olan yerlere çatlak önleyici krem kullanmak gerçekten çatlak oluşmasını büyük ölçüde önleyecektir.

ÇATLAK TEDAVİSİ FİYAT BİLGİSİ

Çatlak tedavisi fiyatı ; Çatlak tedavisinde kullandığımız yönteme göre değişmketedir. Çatlak tedavisi için 02122155499 dan bize ulaşabilirsiniz.