Botox

BOTİLİNUM TOKSİN UYGULAMASI

Botilinum toksin yanlış bilinenin aksine '' Yılan Zehiri '' değildir.

Clastridium Botilinum  denilen bir bakterinin toksinidir.

Botilinum Toksin Doğru uygulandığında Dermatolojide Cilt Gençleştirmede Halen Altın Standartlar Arasındadır.

Özellikle Mimiklere bağlı oluşan kırışıklıkların tedavisinde birinci sıradadır.

BOTİLİNUM TOKSİN HANGİ BÖLGELERE YAPILIR

Göz Çevresi , Kaş arası,  Alın, Boyun, Ağız Çevresi, Dekolte Çizgileri, Burun Üzerindeki Çizgiler

Bu alanlardaki Kırışıklıklarının tedavisinde Botox oldukça etkilidir.

BOTİLİNUM TOKSİN UYGULAMASI NASIL YAPILIR

Botox uygulama öncesi hastanın yüzündeki kas yapısı incelenmelidir. Her hastanın yüz yapısı farklı olacağından uygulama kişiye özel olmalıdır. Hastaya gülmesi yada kaş çatması söylenerek uygulamanın yapılacağı mimik kasları belirlenebilir. Uygulamadan önce ağrı olmaması için anestezik kremler sürülebilir.  Genellikle botox uygulamaları 15-20 dakika içinde tamamlanır.

BOTİLİNUM TOKSİN ETKİ SÜRESİ NEKADARDIR

Botox etki süresi kişiye göre farklılıklar gösterir. İleri yaşlarda ve çok mimik kullanan kişilerde Botoksun etki süresi azalmaktadır. Botox uygulaması çok sık yapılan kişilerde de etkinlik süresi yıllar içinde kısalmaktadır.  Botoksun ortalama etkinlik süresi 4- 6 aydır.

Cilt gençleştirme ve yüze yeniden bir dinamizm kazandırmada Uygulanan Botilinum Toksin Uygulaması aynı zamanda Aşırı Terleme , Migren Tedavisinde ve Diş Gıcırdatma Tedavilerinde de etkili bir şekilde kullanılmaktadır.

AŞIRI TERLEME TEDAVİSİNDE BOTULİNUM TOKSİN

El-Ayak-Koltuk Altı Aşırı Terleme Tedavisinde Botulinum Toksin çok etkili bir tedavi yöntemdir. Uygulama Alanına 1cm aralıklarla enjekte edilen Botoks o bölgedeki aşırı terlemeyi çok etkili bir şekilde durdurur.

DİŞ SIKMA VE DİŞ GICIRDATMA TEDAVİSİNDE BOTULİNUM TOKSİN UYGULAMASI

Diş sıkma ve diş gıcırdatma hem dişlere zarar verirken hem de masseter kasları dediğimiz çene kaslarının kalınlaşmasına yol açarak yüzün daha köşeli görünmesine yol açar. Bu kaslara yapılan botoks uygulaması ile diş sıkma ve diş gıcırdatma problemi ortadan kalkar ve yüzde gelişen şekil bozukluklarınında önüne geçilmiş oluruz.

MİGREN TEDAVİSİNDE BOTİLİNUM TOKSİN UYGULAMASI

Migren tedavisinde de botoks alternatif ve çok etkili yöntemlerden biridir.