ALTINİĞNE RADYOFREKANS LAZER TEDAVİSİ

ALTINİĞNE NEDİR ?

Altıniğne radyofrekans lazer son yıllarda en popüler olan ''Lazerle Cilt Gençleştirme'' yöntemidir.

Bu Yöntemde;  mezoterapi, fraksiyonel lazer ve radyofrekans teknolojileri tek bir cihazda toplanmıştır.

Ameliyatsız Cilt Gençleştirme” teknolojilerinde gelinen son noktadır.

Sistemde tercih edilen özel tasarımlı altın kaplama mikro iğneler; cilt altını radyofrekans dalgalarıyla uyarır, cildin hedeflenen derinliklerine epidermal hasar meydana getirmeden; direkt orta deriye ulaşırlar. Bu uyarılar sayesinde cildin kendisini iyileştirme, onarma ve kendini yeniden yapılandırma mekanizmaları tetiklenmiş olur. Böylece deri altında kolejen ve elastik lifler sentezlenir. Derinin kendini yenilemesi ve yeniden yapılandırması başlar. Yani altıniğne tedavisiyle yoğun  kollajen sentezlenerek ;yeniden yapılanma ile yepyeni dinamik güçlü gençleşmiş bir deri elde edilmiş olur.

ALTINİĞNE TEDAVİSİ HANGİ AMAÇLARLA YAPILIR ?

-Cilt Gençleştirme ve Kırışıklık Tedavisi

-Boyun ve Dekolte Bölgesini Toparlama

-Çene kontürünün belirginleşmesi

-Gıdı toparlama, gıdı sıkılaştırma, gıdı eritme

-Aktif akne ve akne izlerinin tedavisi

-Genişlemiş gözeneklerin sıkılaştırılması, gözenek daraltma

-Yara izlerinin Tedavisi

-Leke Tedavisi

-Çatlak Tedavisi

-Kol ve Bacaklardaki Sarkmaların giderilmesi

-Cilt Tonunun Eşitlenmesi

-Aşırı Terleme Tedavisinde altıniğne kalıcı çözüm olarak kullanılmaktadır

ALTINİĞNE CİLTTE NERELERE UYGULANIR ?

Gençleşmesi istenen her alana uygulanabilir.

Tüm yüze

Boyuna

Göğüs V’si

El üzerine

Kol içlerine

Göbek üzerinde -doğum yapmış kadınlarda göbekteki çatlaklar ve karın gevşemenin tedavisinde

Diz üstleri en çok uygulama yapılan alanlardır.

ALTINİĞNE RADYOFREKANS LAZER NASIL UYGULANIR ?

Uygulama öncesi altıniğne uygulaması yapılacak bölgeye lokal anestezik krem uygulanır.

Kişiye özel başlık sisteme takılır ve uygun dozlar belirlenir.

Uygulama problemli bölgelere birden fazla geçişler yapılarak tamamlanır.

En sık yüz ve boyun bölgesine uygulama yapılır.

İşlem yaklaşık 30-45 dakika arası sürer.

ALTIN İĞNE TEDAVİSiNDEN SONRA NELER OLUR ?

Altıniğne işleminde deride soyulma ve yüzeyel deride çok fazla problem yaşanmadığı için oldukça konforlu bir işlemdir. Bu sebepten en çok tercih edilen lazer uygulamalarının başında gelmektedir. Yzaın bile güvenle uyguladığımız neredeyse tek lazer sistemidir. Sadece  İşlem sonrası ilk gün ciltte hafif bir kızarıklık oluşabilir. Bu durumda hızlıca düzelir. Altıniğne uygulamasından sonra doktorunuzun size önereceği cilt bakım kremleri,cilt gençleşmesini hızlandıran serumlar vs kullanabilirsiniz. Ayrıca İşlemden sonra  gündüz SPF50+ güneş koruyucular kullanılmalıdır.

ALTINİĞNE RADYOFREKANS LAZER İLE NELER TEDAVİ EDİLİR?

Altıniğne radyofrekans tedavisi

• Cilt gençleştirmede  de çok etkili bir yöntemdir
  • Ameliyatsız Yüz Gençleştirme İşlemi olarak da bilinir.
  • Kırmızı yüz tedavisinde
  • Akne Rozasea tedavisinde -Roza-Gül hastalığı
  • Sivilce ve Sivilce izlerinin tedavisinde
  • Çatlak -stria tedavisinde

Çatlak tedavisinde altıniğne lazer özellikle; doğum sonrası gelişen karın çatlaklarının tedavisinde, hızlı büyüme, çok kilo alıp verme sonrası gelişen çatlaklar, kalça ve bacaklarda gelişen çatlakların tedavisinde de altıniğne lazer ile çok başarılı sonuçlar almaktayız.

• Skar dokusu, izler, ameliyat izlerinin tedavisinde de altıniğne radyofrekans son derece etkili bir tedavi yöntemidir.
  • Aşırı terleme tedavisinde altın iğne ile kesin ve kalıcı sonuçlar almaktayız.

ALTIN İĞNE İLE CİLT GENÇLEŞTİRME

Bana sıkça altın iğne cilt gençleştirmede gerçekten çok etkilimidir ? diye soruluyor. Gerçekten altıniğne cilt gençleştirmede çok etkili çok başarılı sonuçlar aldığımız bir lazerdir. Altın uçlu iğnelerden oluşan başlık tüm yüzde yada gençleştirilmek istenen bölgede gezdirilir. Bu iğneler orta dermise batarlar ve orada kollejen sentezleyen hücre olan fibroblastları uyarırlar. Fibroblastlastların uyarılmasıyla deri altınada yoğun bir kollajen sentezlenir ve cildimiz ciddi ölçüde yeniden yapılanır ve gençleşir. Altıniğne son yüz yılda üretilmiş en etkili cilt gençleştirme uygulamalarından biridir. Sadece yüzde değil , boyun,dekolte, göğüs V si, el üzerleri ve vücutta gençleşmesini istediğimiz tüm alanlara altıniğne lazer tedavisini  uygulayabiliriz.

ALTINİĞNE İLE SİVİLCE VE SİVİLCE İZİ TEDAVİSİ

Altın iğne lazeri; ben kliniğimde en sık sivilce ve sivilce izlerinin tedavisinde kullanıyorum. Altın iğnenin sebum sentezini cilt yağlanmasını ciddi azaltığını yağ sentezini dengelediğin biliyoruz. Orta derideki fibroblastları uyararak yoğun kolajen sentezlettiği için sivilcelerin deride yaratmış olduğu çukur izlerinde düzelmesini sağlar. O sebeple altın iğne radyofrekans lazer tedavisi ; benim için akne ve akne izlerinin tedavisinde şu anda birinci sırada geliyor. Sivilce izlerinin tedavisinde olduğu gibi ; sivilceye bağlı yüzde oluşan lekelerin tedavisinde de altın iğne oldukça etkilidir.

ALTIN İĞNE İLE KILCAL DAMAR TEDAVİSİ

Yüzdeki, yanaklardaki ve burun kenarlarındaki kılcal damarların tedavisinde de altın iğne lazer ile oldukça başarılı sonuçlar alıyoruz.

ALTIN İĞNE İLE KIRMIZI YÜZ TEDAVİSİ

Kırmızı yüz; aslında sık görülen ve çok kişinin çözüm aradığı bir durumdur ve elimizde ne yazıkki kırmızı yüzü düzelten bir krem tedavisi yoktur. Altın iğne radyofrekans lazer ile kırmızı yüzü de oldukça başarılı bir şekilde tedavi edebiliyoruz.

ALTIN İĞNE İLE AKNE ROZASEA - ROZA -GÜL HASTALIĞI TEDAVİSİ

Akne roza yüzde kızarıklık, kırmızı yüz, yüzeyel kılcal damar çatlakları ve sivilcelerin eşlik ettiği normal akne den farklı bir durumdur. Tedavide doktorun önericeği kremler ve antibiyotik tedavilerinin yanısıra altın iğne; akne rozasea -roza- gül hastalığının tedavisinde mucizevi bir çözüm olmaktadır. Altın iğne hem kırmızı yüzü, hem yüzdeki kılcal damarları, hem de sivilceleri tedavi ederek hastaların yüzünü güldürür.

ALTIN İĞNE İLE LEKE TEDAVİSİ

Altın iğne lazer yüzdeki inatçı lekelerin ve renk tonu eşitsizliklerinin giderilmesinde de oldukça etkilidir. Leke tedavisinde altıniğne PRP , mezoterapi, kök hücre gibi diğer tedavilerle kombine edildiğinde çok daha başarılı sonuçlar alınabilir.

ALTIN İĞNE İLE ÇATLAK TEDAVİSİ

Çatlak tedavisinde de Altın iğne bize ümit verici bir tedavi seçeneğidir. Altın iğne yoğun kollajen salgılanmasını uyararak dokuların kendini yenileme mekanizmasını harekete geçirir. Çatlak tedavisinde altıniğneyle birlikte  fraksiyonel lazer, mezoterapiler , kimyasal peeling, PRP , kök hücre tedavileri kombine edilince çatlak tedavisinden çok daha verimli başarılı bir sonuç alabiliriz.

ALTINİĞNE İLE İZ - SKAR TEDAVİSİ

Ameliyat izleri, sezeryan izleri, yara yanık izleri , eski skarlar çok sayıda insanın hayatında kozmetik ve ruhsal sıkıntılara yol açmaktadır. Altın iğne mucizesi bu noktada da yardımımıza yetişerek iz tedavinde çok başarılı sonuçlar almamıza yardımcı olmaktadır.

AŞIRI TERLEME TEDAVİSİNDE ALTIN İĞNE RADYOFREKANS LAZER İLE KALICI ÇÖZÜM

Koltuk altı- El-Ayak Aşırı Terleme Tedavisinde botox uygulamasıyla son derece başırılı sonuçlar almaktayız. Ancak Aşrı terleme tedavisinde botoks geçici sonuçlar vermektedir. 6 ay maksimum 1 yıl sonra aşırı terleme olan bölgelerde yine terlemeler başlayacaktır.

Altın iğne radyofrekans lazer yöntemi ile aşırı terleme tedavisinde ise sonuçlar kalıcıdır. Bu aşırı terleme problemi olan hastalar için oldukça sevindirici ve iyi bir haberdir. Çünkü yaşam konforunu çok etkileyen bu durumdan kalıcı olrak kurtulmak hem hastalar için hemde doktorlar için yüzgüldürücü bir durumdur.

Koltuk Altı Aşırı Terlemesi Olan Kişiler

Koltuk altlrının su gibi olduğundan ,koku olmasından, bu aşırı terlemenin kıyafetinden belli olmasından bu yüzden hep yedek bir kıyafet taşıdıklarından çok rahatsızlık duyduklarını ifade ederler.

El Aşırı Terlemesi Olan Kişiler

İnsanlarla Tokalaşırken zor durumda kaldıklarını, Yazı yazarken defterin kağıdın ıslandığını, bilgisayar tuşlarının ıslandığını ,yaşamın içinde ciddi sıkıntılar ve problemler yaşadıklarını ifade ederler.

Ayak Aşırı Terlemesi Olan Kişiler

Ayakabının içinin ıslandığını,ayakabı ve terliğin ayaklarından kaydığını,çoraplarının ıslandığını bu durumun koku yaptığını ifade ederler. Ayrıca Aşırı ayak terlemesi ıslak ve nemli bir ortam yarattığı için; mantar enfeksiyonları başta olmak üzere bakteriyel ve viral enfeksiyonlar için de zemin hazırlar.

Aşırı Terleme bu problemi yaşıyan insanlar için gerçekten yaşam konforunu çok ciddi etkileyen zorluklar ve problemler yaratan bir durumdur..Dolayısyla Lazer ile bu Aşırı Terlemenin kalıcı çözümü hastalar için çok sevindirici bir haberdir.

Altıniğne Radyofrekans Lazer ile aşırı terleme tedavisinde oldukça başarılı kalıcı  sonuçlar almaktayız.

ALTINİĞNE İLE DERMAPEN ARASINDAKİ FARK NEDİR ?

Altın iğne oldukça gelişmiş bir lazer sistemidir. Dermapen ise; altın iğne kadar olamasa da çok sayıda dermatolojik ve kozmetik problemin çözülmesinde bizlere yardımcıdır. Ama altın iğne çok daha sofistike çok daha hızlı ve efektif bir şekilde sonuç aldığımız bir lazer sistemidir.

ALTIN İĞNE TEDAVİSİ NEKADAR SÜRER ?

Yaptığımız tedaviye görec değişmekle birlikte ; ortalama 25-30 dakika kadar sürer.

ALTIN İĞNE İŞLEMİ AĞRILIMIDIR ?

Uygulama esnasında ağrı hissedilebilir. Bu ağrı işlem öncesi uyguladığımız lokal anestezik kremlerle daha da hafifletilebilir.

ALTIN İĞNE KAÇ SEANS UYGULANIR ?

Seans sayısı ve aralıkları hastaya ve tedavi etttiğimiz duruma bağlı olarak değişmektedir.

ALTIN İĞNE YAZ MEVSİMİNDE UYGULANABİLiRMİ ?

Evet cilt yüzeyinde bir hasar oluşmadığı için yazın da rahatlıkla yapılabilir.

Sadece bronz tene uygulamıyoruz ve işlem sonrasında hemen bir güneş tatili programı varsa uygulama yapmıyoruz.

Yani her mevismde altın iğne uygulamsı yapılabilmekterdir.

ALTIN İĞNE İŞLEMİNİN HERHANGİ BİR YAN ETKİSİ VARMIDIR ?

Altın iğne uygulaması yapılan alanlarda hafif kızarıklıklar ve şişlikler görülebilir. Bu durum da kısa süre içerisinde ve kendiliğinden geçmektedir. Oldukça konforlu deride soyulmalara vs yol açmayan uygulaması ve sonrası bakımı çok kolay olan hastayı iş ve sosyal yaşamından alıkoymayan bir uygulamadır.

ALTINİĞNE RADYOFREKANS LAZER TEDAVİSİNİN AVANTAJLARI NELERDİR ?

Altıniğne radyofrekans lazer yöntemi her mevsim uygulanabilir olması diğer lazer tedavilerine karşı büyük bir avantaj sağlar.

Özellikle yaz mevsiminde de uygulanabilmesi çok büyük avantajdır.

İşlem sonrasında yüzde soyulma yapmaması da  hastanın konforu açısından önemlidir.

ALTINİĞNE RADYOFREKANS LAZER FİYATI NEDİR?

Altıniğne radyofrekans lazer fiyatı , altıniğne tedavisinin hangi bölgeye ve ne amaçla yapılacağına bağlı olarak değişmektedir. Altıniğne radyofrekans lazer tedavi fiyatları için 02122155499 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.